user ma povolen jen jeden prikaz

azzi at centrum.cz azzi at centrum.cz
Thu Oct 11 23:47:28 CEST 2001

dobry den,

tusite nekdo jak udelat usera ktery ma povolen jen jeden prikaz.
(tedy, povoleno spustit jen jeden program, navic se dvema parametry)

priklad prikazu:
wwwoffle -online
wwwoffle -offline

tot vse nic vic

rad bych se vyhnul reseni se "sudo", ale pokud vas nic nenapadne, nic
zvlastniho se zas nestane

o jednom resenu bych vedel a to udelat usera ktery ma jako shell rovnou ten
prikaz tedy /neco/wwwoffline~online

ale na to bych musil delat dva usery a to neni zas moc pekne.
Nevideli jste nekde neco podobneho?

PM
E-Mail: azzi at centrum.cz