HW pro server

adam adam at i.cz
Mon Jul 23 14:44:01 CEST 2001

Souhlasim s tim ze znackovy HW spise ne zduvodu ceny.

        Do toho no-name bych urcite dal dva hotswap zdroje a HW raid (adaptek nebo mylex)
s hot-swap disky (to se take da sehnat). Kazdopadne bych nesetril napr. na chladicich
(titanove chladice s kulickovymi lozisky).

Dale souhlasim s rozdelenim sluzeb na vice serveru - je to dobre take z hlediska
bezpecnosti a stability (kdyz spadne mail jede jeste fileserver atd)