HW pro server

David Pasek pasek at idc.cz
Mon Jul 23 14:18:35 CEST 2001

Mozna by bylo dobre si udelat nejake statistiky co je na tom vasem
serveru nejvice vytizene.
CPU load, MEMory, disky, sit a jakyma programama.

Podle toho bych urcil co s tim.
Podle mne je nejlepsi rozdelit sluzby provozovane na tom vasem jednom
serveru na vice PC.

WWW zvlast, mailserver zvlast, fileserver zvlast, databaze zvlast, ...
zalezi jenom na tom kolik pocitacu budete mit k dispozici.

Znackovy HW je opravdu zbytecne drahy, ale jestli po nem touzite, tak
mam docela dobre zkusenosti s DELL POWEREDGE 2400 s RAID polem, ...

OS: samozrejme FreeBSD a tak kde neni nejaky soft portovany na FreeBSD
(treba Oracle), tak linux.

--
David Pasek
Email: pasek at idc.cz WWW: http://www.idc.cz ICQ: 76039994