xdm a windowmaker

Ladislav Kostal lk01 at fem.uniag.sk
Wed Jul 18 10:24:27 CEST 2001

On Tue, 17 Jul 2001, Stefan Kremen wrote:

> Tato odpoved nebude velmi k veci, ale ja som 'xdm' nahradil pomocou 'wdm',
> ktore je v /usr/ports/x11/wdm. Uz si nepamatam, ci som musel este daco
> nakonfigurovat, len viem, ze mi to krasne behalo a naviac je na pozadi
> velmi pekny obrazok tykajuci sa FreeBSD.

Vdaka za tip, vyskusal som, a funguje to tak, ako by som chcel. Len je
zase trochu pomalsi pri nabiehani, ale to by sa dalo hadam vyriesit
odstranenim pozadia. Ale neviem, preco su fary nejake do modro-zelena (tak
isto  ako vo WindowMakeri). Afterstep ich ma v poriadku. Kde moze byt
chyba?  Myslel som na wmaker alebo to iste som teraz zistil vo wdm. Da sa
to opravit?

Vdaka

Ladislav Kostal