xdm a windowmaker

Stefan Kremen piftik at yhman.tnuni.sk
Tue Jul 17 16:53:04 CEST 2001

Tato odpoved nebude velmi k veci, ale ja som 'xdm' nahradil pomocou 'wdm',
ktore je v /usr/ports/x11/wdm. Uz si nepamatam, ci som musel este daco
nakonfigurovat, len viem, ze mi to krasne behalo a naviac je na pozadi
velmi pekny obrazok tykajuci sa FreeBSD.

Ci som Vam uz pomohol alebo nie, aj tak prajem vela zdaru!

Stefan Kremen

I use UNIX 'cause reboots are for hardware upgrade!
You use windowze 'cause the guy on TV told you ...