qmail + IMAP

Jakub Nesetril nesetril.bulk at wwx.cz
Tue Jul 17 16:31:24 CEST 2001

> Ja bych se tedy jeste zeptal jak se ten courier-imap tvari na schranky v
> mbox formatu.
[...]
> zajima me jestli je treba s nimi neco delat napr. prevest
> na Maildir format (nevim jak).
> Nebo se ten Maildir format tyka jen mista kam chodi nove prichozi maily ?

V principu by snad melo stacit vytvorit neco takovehleho:

drwxr-xr-x   2 xxx      xxx          7.5k Jul 10 19:16 cur
drwxr-xr-x   2 xxx      xxx           512 Jul 17 15:53 new
drwxr-xr-x   2 xxx      xxx           512 Jul 17 15:53 tmp

A z mbox formatu brat maily a kazdy z nich dat do separatniho souboru uvnitr
cur.
V praxi je dobre (nikoliv nutne) jeste pouzit filenames podle specifikace:

http://cr.yp.to/proto/maildir.html

Jakub