BIND error hlaska

Tomas TPS Ulej tps at tps.sk
Wed Jul 11 14:37:41 CEST 2001

Wednesday, July 11, 2001, 2:12:18 PM, you wrote:
JS> IMHO standartne ma KAZDY dovolene AXFR. Neviem odkial beriete ze iba
JS> autoritativne NS.

haluzis mojko... 8.2.2p3 a starsi ma by default XFER len pre AUTH NS

JS> Ale sa musim pousmiat ze velky TPS nevie zaklady nastavovania namedu :-)

ocuj Janko neviem sice co si tym chcel povedat a nechcem tu vyvolavat
flamewars ale vo svojom kratkom zivote som nainstaloval o stovky viac
DNSiek ako si ty videl ;)))))

JS> priklad konfiguracie:
JS> acl AXFR {10.10.10.10;};

JS> zone "domena.sk" {
JS>         type master;
JS>         file "domena.sk";
JS>         allow-transfer { AXFR; };
JS> };

az mi je to divne ale mam to iste ')

JS> No a u teba nie je v zozname ip-cko 127.0.0.1. To ze vies resolvovat je
JS> normalne, lebo pri resolvovani ziadas jeden zaznam. AXFR stahuje cely
JS> file o domene.

to co pises je logicke... zial mne z neznamho dovodu AXFR nefunguje.

JS> BTW: mas staru deravu verziu

btw. kde? ja mam toho pod spravou trosku viac... a plz ak ta to bavi
pokracujme na privatnom maile... tps at slovanet.net

--
TPS

--