BIND error hlaska

Jan Satko satko at quanto.nr.sanet.sk
Wed Jul 11 15:35:24 CEST 2001

> haluzis mojko... 8.2.2p3 a starsi ma by default XFER len pre AUTH NS

Hmm......ja ti neviem..ale na stare roky som oslepol asi..lebo v changes
to nevidim....dokonca ani u p4.

 --- 8.2.2-P4 released ---
 893.   [bug]           DNSSEC logic in bin/host broke -t any
 892.   [bug]           multiple SOA on AXFR bug
        --- 8.2.2-P3 released ---
 891.   [bug]           options { also-notify { ... }; }; resulted in
wrong
                        pointer being memput with the wrong size on
reload.
 890.   [port]          A/UX portability improved.
 889.   [port]          added IPv6 portability for OpenBSD, NetBSD,
FreeBSD.

> ocuj Janko neviem sice co si tym chcel povedat a nechcem tu vyvolavat
> flamewars ale vo svojom kratkom zivote som nainstaloval o stovky viac
> DNSiek ako si ty videl ;)))))

Chcel som ti povedat, ze clovek tvojho formatu by nemal mat problem s
nejakym DNS. A ze je mi ctou ze robis chyby aj ako my ostatni.

K tym instalaciam len tolko: IMHO je doost zbytocne tu vraviet kolko si
toho nainstaloval, nakolko aj clovek z nejakej firmicky co v zivote
nevidel napr. linux ho nainstaluje 1000x a bude davat naznamost ako sa
v tom vyzna, lebo ich tolko nainstaloval. Myslim ze na cisle nezalezi ale
skor na kvalite.

> az mi je to divne ale mam to iste ')

Fajn. Tak sa uz len treba sustredit na tu hlasku v zatvorke co bola.
Taktiez nie je od veci si cez ndc zapnut debug a sledovat o co sa snazi.

> to co pises je logicke... zial mne z neznamho dovodu AXFR nefunguje.
malo si sa snazil = neznamy dovod

> btw. kde? ja mam toho pod spravou trosku viac... a plz ak ta to bavi
> pokracujme na privatnom maile... tps at slovanet.net

<flame>
Zase to iste. Ty si na tych poctoch nejako zakladas.
Aj na RIPE si si dal cislo uctu. Ani sa nemusim pytat ci vyplatu sledujes
ako tiger :-)))
</flame>

Ale k veci. Uz skoro 2 mesiace bude na svete 8.2.4.

PS: nejde mi o ziaden flamewar, ale viem aky si citlivi, ked ta niekto
podpichne :-)) Nic v zlom :-)

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2