BIND error hlaska

Jan Satko satko at quanto.nr.sanet.sk
Wed Jul 11 14:12:18 CEST 2001

> 	Mel jsem zato, ze se mi to tam podarilo napsat, ale zrejme jsem nebyl
> dost jasny. Duvod zamitnuti je ten, ze 127.0.0.1 NENI autoritativni
> nameserver pro zh.psg.sk a defaltni nastaveni povoluje AXFR POUZE pro
> autoritativni nameservery (ty, ktere jsou uvedeny NS zaznamy v prislusne
> zone).

IMHO standartne ma KAZDY dovolene AXFR. Neviem odkial beriete ze iba
autoritativne NS.

Ale sa musim pousmiat ze velky TPS nevie zaklady nastavovania namedu :-)
BTW: mas staru deravu verziu

priklad konfiguracie:
acl AXFR {10.10.10.10;};

zone "domena.sk" {
        type master;
        file "domena.sk";
        allow-transfer { AXFR; };
};

No a u teba nie je v zozname ip-cko 127.0.0.1. To ze vies resolvovat je
normalne, lebo pri resolvovani ziadas jeden zaznam. AXFR stahuje cely
file o domene.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2