WaveLAN

Stefan Kremen piftik at yhman.tnuni.sk
Mon Jul 9 15:29:55 CEST 2001

Chcel by som pod FreeBSD (mozno aj pod OpenBSD, ale to sem asi nepatri)
spojazdnit WaveLAN kartu SAMSUNG SWL-2000P. V konfiguraku kernelu som
videl nejake zariadenia, ktore by to mohli zvladat, ale skor, nez sa do
toho pustim, chcem sa spytat, ci uz ma dakto taketo skusenosti, popripade
nejaky link dakam.
Je to PCI karta a viem, ze je na nej PCMCIA bridge a az potom je samotna
WaveLAN karta (snad sa vyjadrujem spravne). Chcel by som dve vzdialene
miesta spojit pomocou mikrovlny prave pod *BSD.

Zatial vdaka