WaveLAN

Jaroslav Pavlicek info at zbraslav.cz
Tue Jul 10 11:57:13 CEST 2001

Zdravim,

zkousel jsem karty Lucent ORiNOCO, o kterych se tvrdilo, ze jsou ve FreeBSD
podporovany a opravdu to chodilo. Mel jsem trochu potize z PCMCIA, nastavit
tam nejake preruseni, uz si to moc nepamatuji. V kernelu to bylo vse jasne
okomentovane, opravdu zadna velka namaha. Jen misto 11Mbps to slo asi 2Mbps,
ale i tak dobre.
Co se mi na nich nezdarilo bylo spojit FreeBSD <=> Win98. Ruzne stroje
spojit nesly, stejne ano.
I kdyz to nebylo uplne k tematu, tohle jsem zkousel.

Jarda Pavlicek