ARP a unknown hardware address format

Dan Lukes dan at obluda.cz
Mon Jul 9 14:12:24 CEST 2001

David Pasek wrote:

> gw.xxx.cz kernel log messages:

> Nevite nekdo co to znamena? Zda se mi, ze ty MAC adresy vypadaji
> normalne.

	Tehle hlasek mam posledni dobou (radove mesice) spoustu - no spoustu,
okolo 5 denne. Nemyslim, ze by to souviselo primo s pocitacem
(konfiguraci) na kterem se objevuji, spis prisla pro FreeBSD
nepochopitelna ARP message "z vne".

	Podezrivam z toho bud' Windowsy (2000 nebo neco novejsiho) pripadne
nejake specialni hardwarove zarizeni. Nicmene, podle vseho si lze techto
hlaseni pomerne bezpecne nevsimat.

Dan Lukes      tel: +420 2 21914205, fax: +420 2 21914206
root  of FIONet,  KolejNET,  webmaster  of www.freebsd.cz
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz