<<LOST+FOUND>> ntfs - zapis

Tomas TPS Ulej tps at tps.sk
Sun Jun 10 11:26:47 CEST 2001

Sunday, June 10, 2001, 11:08:32 AM, you wrote:

JS> Obidvom Vam odporucam menej pracovat a viacej studovat. Ohovaranim druheho
JS> systemu len ukazujete svoju hlupost. Linux je zly a neviem co, ale
JS>
JS> A tebe TPS sa vazne cudujem, ze sa nechas vtiahnut do takychto temat a
JS> najma clovekom, ktory s unixami asi moc velke skusenosti nema.

Mna zas udivuje, ze co ta tak popudilo. Nikto tu nic neohovara. Ja som
sa len vcitil do logiky daemonika (radsej uvazujme preco sa to tak
podoba na demon ;))) a zauvazoval nad tym preco lost+found nerobim by
default. Pokus o vtip nepochopi kazdy (flame war prosim na sukromnu
adresu mimo konfier).

Inak co sa tyka padania tak vzdy najviac pada to s cim intenzivne
clovek robi pokial je to clovek developer. Common userom nepada ani
Windows95 (poznam dost takych... napr. nase sekretarky). V case ked
som ladil sw a pod mi BSD padalo denne 15-20x (NEXTRA pamata, ze? :)

Ospravedlnujem sa dotknutym...

--
TPS
more? http://tps.slovanet.net