<<LOST+FOUND>> ntfs - zapis

Rehor Petr petr.rehor at decros.cz
Sat Jun 9 16:25:30 CEST 2001

jina vec:
> jak to, ze v UNIXech jako je aix, solaris, reliant ...atd...existuje
> tzv. lost+found ( 5% pro roota, nebo tak nejak ), ale ve

Rekl bych ze lost+found a 5% diskove kapacity pro roota moc nesouvisi.

lost+found vyrobi fsck kdyz na disku najde neco oskliveho (coz se mi
na mych FreeBSD nestava prilis casto :-)

5% kapacity navic (mozna ze je to i o neco vic) ma FreeBSD urcite
implementovane, protoze se mi jiz neklikrat podarilo pod rootem
zaplnit disk na 108% :-(

Petr