<<LOST+FOUND>> ntfs - zapis

Jan Satko satko at quanto.nr.sanet.sk
Sun Jun 10 11:08:32 CEST 2001

> No, to je fakt dobry. Je pravda, ze s FreeBSD jsem jeste nemel problem,
> ale s Linuxem skoro porad:-) Diky za vysvetleni a preji hezky vikend

> lebo standartne FreeBSD spontanne nepada a tak sa drzi standartu:
> adresare, ktore nepotrebujem nevytvaram a radsej cas, ktory stratim
> vytvaranim defaultov (obcas nezmyselnych) stracam pracou ;-)

Obidvom Vam odporucam menej pracovat a viacej studovat. Ohovaranim druheho
systemu len ukazujete svoju hlupost. Linux je zly a neviem co, ale
emulatory si do systemu nachnapete. Zaujimave je, ze ja robim s
Linuxom(RH), NetBSD, Solaris, DU, Ultrix a nikdy so ziaden problem nemal.
Maximalne ze stroj blbol, lebo mal nieco s ramkami(bolo to FreeBSD) a
nehovorim ze je to nanic system.

A co sa tyka ntfs je len zaujimave kolko reci sa vedie okolo toho zapisu a
pritom uz vacsina dano vedela, ze nie je lahke spravit taky zapis aby
sedeli cisla userov a skupin a security zasady a toto vsetko treba do ntfs
zapisat. Ale nad ste sa akosi moc nezamyslali co ? Preto aj zapis do ntfs
je "na vlastne riziko", ze ked nabootujete nt-cka, ci to rozbehaju a ci
Vam to nejaky partition kontrolor(ako wo win9x scandisk) nahodou
neuprace. Ale toby chcelo viacej rozumu(citat a rozmyslat) ako reci.

A tebe TPS sa vazne cudujem, ze sa nechas vtiahnut do takychto temat a
najma clovekom, ktory s unixami asi moc velke skusenosti nema.

Rozmyslam, aky zmysel ma tato konferencia, ked jedine co tu sledujem su
otazky unixovych zaciatocnikov, ktore s temou *BSD vela spolocneho nemaju.

--
      Jan 'EIS' Satko       Slovak University of Agriculture
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2