mcedit, nebo podobny editor. doporucte mi neco prijemnejsiho, nez vi

Juraj Lutter otis at ncc.nextra.sk
Fri May 4 20:02:07 CEST 2001

On Fri, May 04, 2001 at 07:52:19PM +0200, Dan Lukes wrote:
> 	Veci uvadene Jurajem jsou spise o efektivite nez o ovladani o kterem
> mluvil Martin - tedy o necem jinem. A v naproste vetsine edituji
> soubory, kde mi uvadene nectnosti vubec nevadi ...

Ano, to je pravda. Nakolko pracujem pre dost velkeho ISP ako UNIX
admin, potrebujem denne editovat niekolko desiatok az 100 suborov,
nehladiac na pisanie mailov (mutt+vim :-) a dalsie 'light' veci a vim
je presne to co presne vyhovuje. O pouzivani joe by som zacal uvazovat
vtedy, keby podporoval klavesove skratky typu Ctrl+Ins, Shift+Ins a
podobne :-) Alebo keby mal key bindinds ako napr. dost dobre znamy
(aspon ludom z mojho okolia odchovanych MS-DOS-om) Qeditor.

BTW. otazka mierne off-topic: Ma niekto skusenosti s behanim Oracle
8.0.5 klienta (Linux binarky) pod FreeBSD v emulacii Linuxu (pri
vacsej zatazi na databazu, resp. pri 'vacsich' SELECT a podobne) ?

otis

--
Juraj Lutter
http://wilbury.sk/