mcedit, nebo podobny editor. doporucte mi neco prijemnejsiho, nez vi

Dan Lukes dan at gw.nic.cz
Fri May 4 19:52:19 CEST 2001

Juraj Lutter wrote:

> to je snad ironia, nie?  nechcem byt sprosty, ale joe je vselico len nie
> prijemny a jednoduchy a sikovny a rychly *grin*

	To je o zvyku. JOE bude nutne povazovat za prijemny a jednoduchy a
sikovny kazdy, kdo mel zkusenosti primo s WordStar editorem (jehoz styk
ovladani prevzalo mnoho dalsich softwaru - Borlandi editory/prekladace
pro DOS, ale castecne i takova T602) nebo s nekterym z rozsirenych
programu pouzivajicich toto rozhrani.

	Uzivatele Windowsich editoru musi nutne utrpet kulturni sok a v zasade
neni duvod, aby rozhrani povazovali za jednoduche. Ani lide odkojeni
"vi"a derivaty na nem zrejme neshledaji nic jednoducheho ...

	Jako vzdy jde jen o zvyk. Joe ma pro mnohe tu vyhodu, ze pouziva presne
to ovladani, ktere znaji.

	Veci uvadene Jurajem jsou spise o efektivite nez o ovladani o kterem
mluvil Martin - tedy o necem jinem. A v naproste vetsine edituji
soubory, kde mi uvadene nectnosti vubec nevadi ...