mcedit, nebo podobny editor. doporucte mi neco prijemnejsiho, nez vi

Ing. Stefan Billik sb04 at fem.uniag.sk
Tue May 8 11:14:27 CEST 2001

klavesoveklavesoveklavesoveklavesoveklavesoveklavesoveklavesoveklavesoveklavesoveklavesoveklavesoveklavesoveklavesove

Mne Shift+Ins v Xterme funguje celkom fajn. A Ctrl+Ins nepotrebujem v X.
Do Joa som si dorobil "makra"...

Ale na Joeovi mi vadi, ze sa po... ked editujem subor napisany v kodovani
Windblows-1250. Vtedy pouzijem vi. Znalost vi sa Vam zide vzdy. Napriklad
na roteri, kde nie je dost miesta na disku na instalovanie joe:-) Alebo
na klavesnici, kde nefunguje Ctrl.

Ovela viac ma ... ze na blbe editory sa ozve kdekdo, ale ked treba
diskutovat o lokalizacii, fseci su ticho.

 Ing. Stefan Billik
 http://www.steve.sk
 mailto:steve at mailbox.sk