KDE2.1

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Mon Mar 26 15:46:26 CEST 2001

Erich Vinclav wrote (2001/03/25):
> mal problem bola diakritika. A tu by som potreboval aj ja radu (kedze som
> novy v tejto konfere - mozno sa to uz riesilo). Mam nastavene nasledovne
> premenne:
>
> LANG=slovak
> LC_ALL=sk_SK
> LC_CTYPE=sk_SK

A hele. Opet slovenska lokalizace. Trochu jsme se tu o ni nedavno
bavili, ze bych neco do systemu protlacil, kdyz uz se k tomu nikdo
zodpovednejsi nema, ale skoncili jsme na razeni (ovsem mam vic a vic
dojem, ze to ceske je napsane jakz takz solidne a mohlo by vyhovovat
i pro slovenskou lokalizaci). Ona se totiz ve FreeBSD zatim zadna
slovenska lokalizace standardne nevyskytuje. Podivejte se do
/usr/share/locale, kde musi byt adresar, ktery odpovida obsahu
promenne v LANG/LC_*.

> makke n. Konfiguracia je uvedena vyssie. Dakujem za kazdu radu...

Kdyz kazdou, tak jako uplna nouzovka by mohlo postacit
ln -s cs_CZ.ISO_8859-2 /usr/share/locale/sk_SK (a predelat LC_TIME),
ale jako ze jsem nic nenapsal... To nastaveni LANG=slovak bych taky
moc nebral. S KDE jsem moc nezapasil, ale stale mam dojem, ze ve
FreeBSD staci nastavit jen LANG/LC_* pripadne LC_ALL na neco z
/usr/share/locale a je to vyresene, ale treba se pletu a ve FreeBSD
jsou stejne nesmyslne problemy s nastavovanim lokalizacnich promennych
jako jsou v Linuxu.

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science