KDE2.1

Erich Vinclav terchova at vratna.sk
Wed Mar 28 10:56:22 CEST 2001

> A hele. Opet slovenska lokalizace. Trochu jsme se tu o ni nedavno
> bavili, ze bych neco do systemu protlacil, kdyz uz se k tomu nikdo
> zodpovednejsi nema, ale skoncili jsme na razeni (ovsem mam vic a vic
> dojem, ze to ceske je napsane jakz takz solidne a mohlo by vyhovovat
> i pro slovenskou lokalizaci). Ona se totiz ve FreeBSD zatim zadna
> slovenska lokalizace standardne nevyskytuje. Podivejte se do
> /usr/share/locale, kde musi byt adresar, ktery odpovida obsahu
> promenne v LANG/LC_*.

Hmm, takze tak... Isto to vyskusam cez vikend. Funguje to aj pre konzolu?
Pretoze
nikde som nenasiel nejaky rozumny postup, ako rozchodit klavesnicu... Zrejme
to ale
chce este trocha casu :). Postupy z Linuxu akosi nefungiruju.

> Kdyz kazdou, tak jako uplna nouzovka by mohlo postacit
> ln -s cs_CZ.ISO_8859-2 /usr/share/locale/sk_SK (a predelat LC_TIME),
> ale jako ze jsem nic nenapsal... To nastaveni LANG=slovak bych taky
> moc nebral. S KDE jsem moc nezapasil, ale stale mam dojem, ze ve
> FreeBSD staci nastavit jen LANG/LC_* pripadne LC_ALL na neco z
> /usr/share/locale a je to vyresene, ale treba se pletu a ve FreeBSD
> jsou stejne nesmyslne problemy s nastavovanim lokalizacnich promennych
> jako jsou v Linuxu.

No, keby mi isla SK/CZ klavesnica na konzole, nebudem sa babrat s x-kami a
KDE (aj ked vyzera dobre - ale rozptyluje).

Vdaka za radu,
Erich Vinclav