KDE2.1

Erich Vinclav terchova at vratna.sk
Sun Mar 25 19:29:41 CEST 2001

D?a ? t 22. Marec 2001 09:01 ste napísali:
> Nazdarek,

Ahoj,

> Potreboval bych nahodit KDE2.1 package jsou na www.kde.org jenomze se mi
> to nepodarilo z packages nainstalovat protoze to chce dost vysokou
> (4.0.2) verzi xfree-libraries...
>
> Ma to nekdo nahozeny a jak se vam to podarilo?

No mne to chodi bez problemov, ale predpokladam, ze hovoris o upgrade
stavajucej instalacie. Pretoze ja som robil novu instalaciu 4.2 (minimalnu),
na to som nainstaloval XFree 4.0.2 (z beta 4.3) a na to KDE 2.1 (taktiez z
beta 4.3). Islo to na prvy krat a bez funkcnych problemov. Jedine s cim som
mal problem bola diakritika. A tu by som potreboval aj ja radu (kedze som
novy v tejto konfere - mozno sa to uz riesilo). Mam nastavene nasledovne
premenne:

LANG=slovak
LC_ALL=sk_SK
LC_CTYPE=sk_SK

Cestu k latin2 fontom mam tiez nastavenu, diakritiku mi zobrazuje dobre.
Nedokazem vsak vkladat text s diakritikou - ale len niektore znaky. ýáíé
mi ide, ale ostatne nie. Zaujimave je, ze z gvim6 dokazem vlozit aj ine
znaky, ale len po kadejakych krkolomnych kombinaciach typu napr. ALT+r =
makke n. Konfiguracia je uvedena vyssie. Dakujem za kazdu radu...

* Erich Vinclav, Omnitrade a.s.
* mail : terchova at vratna.sk
* phone: 089/5695414, 5695228