lokalizace msdos disku

Vladimir Mencl, MK, susSED mencl at nenya.ms.mff.cuni.cz
Wed Jan 24 11:33:40 CET 2001

On Wed, 24 Jan 2001, Vladimir Mencl, MK, susSED wrote:

> Podivam se jeste diskeditorem a overim to.

Ehm.

Tak kdyz jsem si ve WinNT vytvoril adresar pojmenovany "Prilis zlutoucky
kun...", a pak ho zkusil zobrazit pod FreeBSD s temito zminovanymi
options, tak to funguje.

Problem tedy je, ze mi Windows ulozily na disk cosi, co ani samy neumeji
zobrazit!

r s hackem tam maji ulozene s kodem 0x00f8

To je podle tabulky unikodu preskrtnute o.

... to uz mi neco pripomina.

    Vypada to, ze problem je ve skutecnosti problemem windows. Tedy
off-topic pro tuto konferenci....

Krome toho jsou dalsi nezobrazitelne znaky "1/2" a "1/4".

Na disku jsem nasel, ze 1/2 je 0x00b8 a 1/4 je 0x00b9.

To je v poradku, problem je, ze neexistuji v iso-latin2.

Jake je opravdu nejlepsi reseni takoveto situace? Nejak mi nesedi, aby
to bylo tyto znaky nahrazovat otaznikem, a nasledne nepovolit pristoupit
na soubor, ani pro cteni...

			Vlada