www.freebsd.cz

Stefan Kremen piftik at yhman.tnuni.sk
Thu Jan 18 11:23:56 CET 2001

Zdravim!

V jednej mudrej knizke som cital, ze clovek zisti, ake nevyhnutne su
zalohy az vtedy, ked ich naozaj zacne potrebovat 8))

Tym dom nechcel nikomu nic vycitat, ani nic podobne, hehe 8)

Myslim, ze mam nejake subory s lokalizaciou u seba na BSD-cku. Aj ked mi
to robi trocha problemy, ale to je na inu temu.
Rad sa o ne podelim, len mi, prosim, dajte vediet, ako a kam s nimi
(myslim, ze ako attachment k tomuto mejlu to asi vhodne nebude 8)))

S pozdravom, Piftik.

I use UNIX 'cause reboots are for hardware upgrade!
You use windowze 'cause the guy on TV told you ...