www.freebsd.cz

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Sat Jan 20 13:59:49 CET 2001

Moc dekuji vsem, kteri se mi ozvali a pomohli mi s obnovou
ztracenych souboru. Jen se zda, ze archiv mail listu u sebe
nikdo nema. No nic, behem dneska zkusim neco vyrobit, aby bylo
mozne zase uvazovat o "prevodu na WWW" a ne o "kde hledat".

Novou a aktualizovanou verzi povidani o pocesteni lze nyni
nalezt v adresari ftp://ftp.FreeBSD.cz/pub/FreeBSD-local/i18n/4.x/
(doplnil jsem prakticky vsechno, co mi zbylo, kdyz jsem si pred
rokem s tou lokalizaci hral: cons25l2, mys na konzole a pripojovani
WinXX disku).

Jen tak mimochodem: Nechce nekdo ze slovenskych kolegu zapracovat
na sk_SK? Jde hlavne o trideni, klavesnici a definici casu.

Stefan Kremen wrote (2001/01/18):
> V jednej mudrej knizke som cital, ze clovek zisti, ake nevyhnutne su
> zalohy az vtedy, ked ich naozaj zacne potrebovat 8))
> Tym dom nechcel nikomu nic vycitat, ani nic podobne, hehe 8)

:-)

Myslim, ze tento syndrom je dost zajimavy. Typicky nazorovy vyvoj
cloveka, ktery ma se zalohovanim neco spolecneho, bych videl asi takto:

* Dokud neodejde disk, neni potreba nic zalohovat.
* Dokud se na disku nic moc nemeni, neni treba delat nove zalohy, jinak ano.
* Je nutne peclive kontrolovat, zda se zalohuje skutecne vsechno potrebne.
* Zalohovat je potreba vsechno a dostatecne pravidelne, verifikace je zbytecna.
* Zalohovat je potreba vsechno a dostatecne pravidelne, verifikace je nutna.

No a kazda zmena nazoru je vynucena vzdy nejakym prusvihem...

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science