www.freebsd.cz

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Wed Jan 17 17:45:21 CET 2001

Zdravim a mam prosbu velikou: Urcite uz kazdy vi, ze odesel
systemovy disk na www.FreeBSD.cz. Na tom disku ale bylo i par
souboru, ktere se vyhnuly zaloham (notne starym...), takze postradame
archiv konference za rok 2000 z adresare
/pub/FreeBSD-local/lists/users-l.archiv/ (mam sice vsechny dopisy u sebe,
ale to neni ono) a hlavne soubory, ktere jsem zverejnil kvuli lokalizaci
v /pub/FreeBSD-local/localization/{XFree...|FreeBSD...}.
Opravdu ty soubory nikdo u sebe nemate schovane? Pokud ano,
moc vas prosim, ozvete se mi. Ja je u sebe uz nejak nemuzu najit.

Predem moc diky.

--

www.FreeBSD.cz je nyni zpatky i s (ftp|cvsup).FreeBSD.cz.
Bezi ted na novem HW, takze CVS update je zase docela rychle

Planujeme ale jeste nejake presuny mezi diskama, takze nejake
kratkodobe vypadky asi jeste budou. Doufam ovsem, ze hlavni
problemy uz byly prekonany. A tukam na drevo.

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science