nemohu spustit micd

Jaroslav Lukesh lukesh at k-net.cz
Thu Aug 31 15:32:00 CEST 2000

| A smazal jste ty soubory po sobe? Pokud ne, mate tam /bin/midc, ktery ma
| urcite vetsi prednost nez /usr/local/bin/midc, ktery se instaluje z
portu.
| Je potreba vsechno smazat. Tim by se mozna vysvetlilo i to, jak je mozne
| neco zkompilovat s necim, co v tom systemu neexistuje... Viz "which
midc".

Ano, presne tak. Dekuji za troubleshooting a omlouvam se vsem za
obtezovani. Ted mi jenom rika Error opening terminal: linux-lat. Ale s tim
se zkusim prokousat nejak sam (to neznamena, ze vylucuji nejake podnetne
nakopnuti:)

Jinak verze je to 3.4 podle uname, ale v .../ports/misc jsem nasel take
3.0upgrade, 31upgrade a 32upgrade. takze to bude nejaky hezky "lepenec".

Zdravi

             Jaroslav Lukesh, K-net
               http://www.k-net.cz
      Multimedia, Networking, Communications