nemohu spustit micd

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Thu Aug 31 16:11:38 CEST 2000

Jaroslav Lukesh wrote (2000/08/31):
> Ano, presne tak. Dekuji za troubleshooting a omlouvam se vsem za
> obtezovani. Ted mi jenom rika Error opening terminal: linux-lat. Ale s tim
> se zkusim prokousat nejak sam (to neznamena, ze vylucuji nejake podnetne
> nakopnuti:)

Skoro jako ssh z linuxove konzole na FreeBSD. Mozna by pomohlo
zmenit promennou TERM na "linux", ale asi se nebudou spravne
zobrazovat ACS znaky. Resenim by bylo v /etc/termcap zkopirovat
"linux" na "linux-lat" a pridat spravny "ac=..." radek.
A pak uz by zbyvalo jen vyplnit PR, aby FreeBSD znalo linux-lat
hned po instalaci. Vlastne jeste se nesmi zapomenout na cap_mkdb(1).

> Jinak verze je to 3.4 podle uname, ale v .../ports/misc jsem nasel take
> 3.0upgrade, 31upgrade a 32upgrade. takze to bude nejaky hezky "lepenec".

To je v poradku. Staci si precist popisky jednotlivych baliku.
V tech portech je vsechno pro jeden branch: 30 je pro 3.0 -> stable,
31 je pro 3.1 -> stable atd. Ted staci instalovat jen
34upgrade-2000.02.02.tgz a tim by se melo zajistit
fungovani 3-stable baliku a prekladu aktualniho stromu portu.

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science