nemohu spustit micd

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Thu Aug 31 15:07:23 CEST 2000

Jaroslav Lukesh wrote (2000/08/31):
> Prominte mi to, ale nevim, kterou verzi FBSD mam. Je nejaka rychla cesta,
> jak to zjistit?

Pokud kernel odpovida zbytku systemu, staci "uname -a". Melo by se
to vypisovat i pri prihlasovani nekde na zacatku (/etc/motd).

> Ono se to kompilovalo (docela to i trvalo:), jak midc, tak i ncurses.
> Dokonce jsem musel udelat po kompilaci deinstall, nastavit systemovou
> promennou co mi to reklo a dat reinstall. Podotykam jen ale, ze jsem
> _velice_ nesystemovym zasahem predtim tam nainstaloval binarni balik mc i
> ncurses4.2 (v"/" jsem dal tar xzvf ...)

A smazal jste ty soubory po sobe? Pokud ne, mate tam /bin/midc, ktery ma
urcite vetsi prednost nez /usr/local/bin/midc, ktery se instaluje z portu.
Je potreba vsechno smazat. Tim by se mozna vysvetlilo i to, jak je mozne
neco zkompilovat s necim, co v tom systemu neexistuje... Viz "which midc".

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science