ppreklad kernelu

Martin Machacek mm at i.cz
Fri Jul 14 22:59:09 CEST 2000

On 14-Jul-00 Cejka Rudolf said:
> Asi by to chtelo trochu vice informaci - napsat puvod zdrojaku jadra

To jiste, take by to chtelo konfigurak jadra.

> (z 4.0-RELEASE nebo CVSup) a zpusob kompilace (pro 4.x-stable se ted
> doporucuje pouze make buildkernel a make installkernel v /usr/src).

ASi mam stesti, ale v poslednich 14-ti dnech jsem opakovane prekladal jadro u
4.0-STABLE normalne pres (cd /sys/i386/config; config KERNEL; cd
../../compile/KERNEL; make depend; make all; make install) a nenarazil jsem na
zadnou chybu.

> Kdyby slo o CVSup, je to signal pro opetovne provedeni CVSup.
> Mam chut to ale pricist nutnosti kompilovat jadro pres
> make buildkernel, aby se vse vyrobilo cerstve (vcetne kompilatoru)
> z nejnovejsich zdrojaku nezavisle na existujicim systemu.

Vyuzil bych prilezitosti a chtel bych se zeptat, zda z cvsup.freebsd.cz se
CVSupem da ziskat system, ktery by obsahoval "international crypto", tedy
"opravdovou" RSA knihovnu. Dival jsem se na internat.freebsd.org a nejak
jsem nevidel rozdil. Proc se patam? Pokousel jsem se totiz (opakovane)
nainstalovat z (meho lokalniho) mirroru 4.0-RELEASE (normalne z
distribuce) vcetne crypto a s nastavenim, ze NEJSEM USA resident a NIKDY se mi
nepodarilo ziskat funkcni sshd (OpenSSH). Vzdy si stezoval, ze nezna
rsa_decrypt. Momentalne to zkousim z cerstve CVSupnutych zdrojaku 4.0-STABLE
pres make buildworld.

        Martin

---
[PGP KeyID F3F409C4]