ppreklad kernelu

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Fri Jul 14 20:16:20 CEST 2000

Jiri Hudak wrote (2000/07/14):
>  mam FreeBSD 4.0 a chtel jsem si udelat kernel ,ktery podporuje kartu
> isa cyclades,ale pri prekladu mi to hodi chybu ../../kern/kern_sig.c:349
> warning:function declaration isn' t  a protype.
>  Nevite nekdo cim by to mohlo byt?

Asi by to chtelo trochu vice informaci - napsat puvod zdrojaku jadra
(z 4.0-RELEASE nebo CVSup) a zpusob kompilace (pro 4.x-stable se ted
doporucuje pouze make buildkernel a make installkernel v /usr/src).

Kdyby slo o CVSup, je to signal pro opetovne provedeni CVSup.
Mam chut to ale pricist nutnosti kompilovat jadro pres
make buildkernel, aby se vse vyrobilo cerstve (vcetne kompilatoru)
z nejnovejsich zdrojaku nezavisle na existujicim systemu.

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science