ppreklad kernelu

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Mon Jul 17 07:09:33 CEST 2000

Martin Machacek wrote (2000/07/14):
> Vyuzil bych prilezitosti a chtel bych se zeptat, zda z cvsup.freebsd.cz se
> CVSupem da ziskat system, ktery by obsahoval "international crypto", tedy
> "opravdovou" RSA knihovnu. Dival jsem se na internat.freebsd.org a nejak

Ano - nas mirror poskytoval i casti z internat. Dnes uz ale internat
je jen obycejnym mirrorem a vse je obsazeno na cvsup-master a na vsech
mirrorech.

> jsem nevidel rozdil. Proc se patam? Pokousel jsem se totiz (opakovane)
> nainstalovat z (meho lokalniho) mirroru 4.0-RELEASE (normalne z
> distribuce) vcetne crypto a s nastavenim, ze NEJSEM USA resident a NIKDY se mi
> nepodarilo ziskat funkcni sshd (OpenSSH). Vzdy si stezoval, ze nezna

Hmm. Ja jsem zase nikdy s crypto nemel problemy.

V /etc/make.conf USA_RESIDENT=NO a v supfile uz staci jen cvs-all
a zatim v pohode. Bez CVSupu se nesmi zapomenout nainstalovat baliky
z crypto (scrypto a mozna i ssecure a skrb) z internat.

> rsa_decrypt. Momentalne to zkousim z cerstve CVSupnutych zdrojaku 4.0-STABLE
> pres make buildworld.

A? Prave pred par dny jsem jeden stroj 4.0 plne aktualizoval a krome
rozbiteho lptcontrol (David O'Brien se vsem dost omlouval, protoze
kompilaci tim rozbil na nekolik dnu) probehla aktualizace naprosto
bez problemu. Moc se mi ted libi, ze se uz snad konecne vsechno
vyrabi z ciste vody.

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science