slovenska lokalizacia

Vladimir Guzma guzma at mailbox.sk
Fri Jun 9 09:07:30 CEST 2000

No to je uz trocha mimo mna:-)
Pokial tie ramceky idu na konzole tak tam tie spravne fonty nastavene su;-))
Co sa tyka X-ov, tiez som pouzil nejaky navod ale neviem uz kto ho pisal ..
jedine co som spravil ze som si upravil to rozlozenie klaves co je v X-och
standardne pre cesku klavesnicu tak aby mi to davalo anglicku a po prepnuti
slovensku ..... Ramceky mi ale idu;-))
Fonty som zhrabol z nejakeho cd co som nasiel (stary Red Hat linux asi, s
pokusmi o localizaciu)
Na ftp.freebsd.cz su tiez nejake, a tusim este niekde v polsku cosi co sa
vola Bizmut?
Na kazdy pad pokial by bol zaujem este o verziu programu cal (ten co je v
ports, pekny farebny), tak ho mam upraveny aby pouzival slovencinu a tak
podobne;-)))
Pokial by bol zaujem hodim to na stranku (pokial to este najdem ...;)

Zdar
Vlado