UCD SNMP a FreeBSD 3.x

Ivo Hazmuk ivo at vutbr.cz
Wed Jun 7 19:51:22 CEST 2000

Zdravim vsechny,

uz treti odpoledne se borim balikem UCD SNMP 4.1.2 pod FreeBSD 3.4.
Vsechno na prvni pohled funguje. Prelozit jde, spustit take, ale
narazil jsem na chyby v implementaci mibII. O co presne jde. Dam-li SNMP
dotaz na nektere promenne (napr. interfaces.ifTable.ifEntry.ifPhysAddress,
atd.), tak mi to nevrati zadne vysledky. Ve zdrojovem kodu jsou odbocky
pro FreeBSD2 jinam nez pro FreeBSD3. Vim i kudy to bezi, ale v tomto
okamziku nemam dost volneho casu na pochopeni celeho baliku, abych
tam podporu techto casti MIBu dopisoval.

Pod FreeBSD 2.2.7-8 to dava spravne vysledky.

Zkousel jsem i jine verze UCD SNMP, ale se stejnym vysledkem.
A tak se ptam, resil nekdo uz tento problem s pozitivnim vysledkem?

	Diky
		Ivosh