slovenska lokalizacia

Stefan Kremen piftik at yhman.tnuni.sk
Thu Jun 8 18:58:23 CEST 2000

Aha, takze som sa trocha pohral s fontami, zistil som, ze ked v xterme
pomocou ctrl+rightButton prepnem font z 'default' na nejaky iny, ramceky
uz nerobia problem (ten 'unreadable' je vazne sqwelly 8-). Pomer vysky a
sirky znaku sa sice trocha zmenil, ma to na moje oko dost nezvycajny
pomer, ale co uz, budem si musiet zvyknut 8-)
Ak som spravne patral v man stranke, ako 'default' je pouzity font 'fixed'
a po chvylke patrania som zistil, ze fixed je:

-misc-fixed-medium-r-semicondensed--13-120-75-75-c-60-iso8859-2

jedine zeby njekto mal za tento font nahradu tak, aby velkost znaku bola
6x13 a podporoval aj ramceky. Samozrejme aj prislusny font v 'bold' forme.

Dufam, ze njesom privelmi narocny 8-)
Vdaka.

I use UNIX 'cause reboots are for hardware upgrade!
You use windowze 'cause the guy on TV told you ...