FTP server

Vladimir Mencl, MK, susSED mencl at nenya.ms.mff.cuni.cz
Fri Mar 24 21:56:21 CET 2000

On Fri, 24 Mar 2000, Cejka Rudolf wrote:

> Jinak problem s wu-ftpd jsem uz doufam vyresil. Ukazalo se, ze wu-ftpd
> ted vyvijeji na Linuxu a problem je v signalu SIGPIPE. A ackoli i kdyz
> na Linuxu v manualove strance vyslovne pisou, ze write() muze pri ztrate
> spojeni vygenerovat SIGPIPE, tak presto pri prijeti tohoto signalu wu-ftpd
> zadny zaznam do logu nezapisuje. Jeden z autoru pry na Linuxu SIGPIPE
> videl jen pri lokalnim spojeni, tak se tim nezabyvali. Ve FreeBSD se ale
> generuje i pri vzdalenych spojenich.

Kdyz uz se tu tak rozebira mc a ftp...

Mam problemy s pristupem z mc pres ftp na ftp.freebsd.cz.

Vzhledem k tomu, ze tam mam lokalni ucet, si co potrebuji najdu lokalne,
a zkopiruji scp, ale problemy tu jsou... a nevim, na ci strane. Nektere
mi pripada, ze asi musi byt ftp serverem....

Pri prechodu pres prakticky vsechny symlinky ma mc nejake divne chovani
- pokud zmacknu enter na symlinku "distfiles" v adresari "/pub/FreeBSD",
dozvim se "File exists but can not be stat-ed: /pub/FreeBSD/distfiles No
such file or directory", a vidim prazdny adresar. Kdyz jdu pres
ports/distfiles, je vse OK.

Toto se mi deje ze vsech platorem (FreeBSD-3.2, linux, Solaris 2.7)

Ze Solarisu navic, kdyz kopiruji soubor, tak po jeho preneseni zustane
mc viset - jak kdyby cekal na dalsi data. Je to mc-4.5.40 se sambafs na
solaris-2.7 - ale na jine ftp servery funguje.

Nevim, cim to muze byt, jak moc za to pripadne muze nekompatibilita
operanich systemu.... a jak moc mc a ftp. Ten Solaris je ve stejne siti
(za par switchema) jako ftp.freebsd.cz

			Vlada