FTP server

Cejka Rudolf cejkar at dcse.fee.vutbr.cz
Sat Mar 25 09:10:19 CET 2000

Vladimir Mencl, MK, susSED wrote (2000/03/24):

> Kdyz uz se tu tak rozebira mc a ftp...
> Mam problemy s pristupem z mc pres ftp na ftp.freebsd.cz.

Ani se nedivim. To je dalsi problem, na ktery si lide v souvislosti
wu-ftpd-2.6.0 casto stezuji. Pry se wu-ftpd-2.6.0 zmenilo tak, aby nyni
vyhovovalo prislusnemu RFC. Ja nevim, tohle jsem konkretne nestudoval.

> Ze Solarisu navic, kdyz kopiruji soubor, tak po jeho preneseni zustane
> mc viset - jak kdyby cekal na dalsi data. Je to mc-4.5.40 se sambafs na
> solaris-2.7 - ale na jine ftp servery funguje.

Podle linuxove konference to je v mc opraveno od verze
mc-4.5.41 (2.11.1999).

Kdyz nebude mc fungovat ani po upgrade, tak se domluvime, co dal.
Ja sice mc nepouzivam, ale nechci jeho pouzivani branit. Proto klidne
sahnu i k dalsimu opatchovani serveru.

Mimochodem: 24. 3. byly vyrobene nove
{i386,alpha}/ISO-IMAGES/4.0-install.iso, ale nevim proc. Kdo chce,
muze zase sosat - uz jsem je svym super-vlaknovacem stahnul a md5 sedi.

--
Rudolf Cejka   (cejkar at dcse.fee.vutbr.cz;  http://www.fee.vutbr.cz/~cejkar)
Brno University of Technology, Faculty of El. Engineering and Comp. Science