problem s cestinou - poradite, prosim ?

Martin Machacek mm at i.cz
Thu Feb 17 15:09:07 CET 2000

On 17-Feb-00 Cejka Rudolf wrote:
> Takze je mozne, ze rxvt je jedna ze skaredych hackerin, ktere obchazeji
> lokalizace a snazi se byt (marne) chytrejsi, nez system.

Rxvt sice neni zase tak moc skareda hackerina, ale opravdu s locales zachazi
nejak "nestandardne". Ve stejnych Xkach, kde rxvt neumi deadkey funguji v xtermu
bez problemu. Takovych aplikaci je bohuzel vic .. :-(.

> PS: Pro 4.X bude vsechno jinak. Nezkousel uz nekdo 4.0-RC?

4.0 jsem zatim nezousel. Docela by mne zajimalo co "vsechno" bude v podpore
narodnich jazyku jinak? Mohl bys aspon naznacit :-) ?

> Funguje cestina nebo nefunguje? Jak si to otestujete, takovy to budete
> mit :-) Ja se jeste pokusim zahybat s locale.alias - nekdy me lide od
> XFree dokazou poradne nastvat. Delaji sice velke veci, ale pokud jde
> o drobnosti, tak to je neco neuveritelneho.

Sqely! Out-of-the-box podpora pro ceske locales by byla vyborna vec!

        Martin

---
[PGP KeyID F3F409C4]