Ceske lokalizace

Rehor Petr p.rehor at decros.cz
Thu Jan 13 12:37:37 CET 2000

> * Klavesnice cs.latin2.qwertz.kbd je rozsireny psaci stroj (navod je
>   uvnitr). Pokud nekdo udela jinou variantu, docela bych uvital,
> kdyby
>   se objevila v incoming na ftp.freebsd.cz a ja bych ji presunul
> nekam
>   do FreeBSD-local. A po nejakem case bych mohl treba i jednu nebo
> dve
>   dalsi varianty nechat commitnout primo do distribuce. Za hlavni
>   highlight povazuji moznost prepinani mezi klavesnicemi pomoci
> Alt+Shift.
> [...]
Kdyby se tu nasel nekdo ochotny, tak bych mel navrh na rozlozeni:

- stejne jako pro cs.latine.qwertz.kbd, ale YZ podle anglicke
  klavesnice
- pres pravy Alt (pokud je to mozne rozlisit) puvodni anglicka
  klavesnice, vcetne znaku se shiftem

Petr

PS: Kde se da najit popis klavesovych zkratek typu Esc+B. Dotesaval
jsem si mapovani klavesnice TeraTermu pro PC a tohle by se mi moc
hodilo.