FreeBSD - ftp instalacia.

Jan Satko satko at quanto.uniag.sk
Wed Sep 8 13:24:33 CEST 1999

> 	Mel jsem stejne problemy s NE2000. 0x300, 0x280, moc jsem s
> tim nestravil (nutne jsem to nepotreboval), ale nezadarilo se. Bud to
> nenasel, nebo nasel a pak se to kousalo pri bootu, hral jsme si chvili
> s configem, nic.

NE compatible karty maju zvacsa aspon vyber medzi 2 az 3 irq-ckami a
adresami. niekde sa daju nastavit aj adresy pamate.
vasa karta by sa mohla dat nastavit na irq 3 a 5 alebo 7 ..mozno ze aj 9
alebo 10. viem ze unixy maju mozno inak pouzite irq-cka, ale 3 a 4 asi
budu stale seriove porty, takze skusil by som napr taketo nastavenie.
irq=5 io=280 pamate(neviem aky ma zapis)=cc00 alebo dd00.
ale irq rozne od 3 a io 280 alebo 300.
najlepsie je zohnat dosovsky driver pre kartu (a menit nastavenia) a
pomocou NCSA telnetu skusit sa pripojit. alebo si zohnat nejaku miniverziu
linuxu (miniverziu BSD nepoznam) a pohrat sa s nou.

S pozdravom

{   Jan 'EIS' Satko        Slovenska Polnohospodarska Univerzita      }
 }   administrator       Centrum Vypoctovej Techniky a Informatiky   {
{    satko at spu.sk        Tr. A. Hlinku 2, 949 01, Nitra, Slovensko    }