FreeBSD - ftp instalacia.

Jan Pechanec pechy at hp735.cvut.cz
Wed Sep 8 11:21:18 CEST 1999

On Wed, 8 Sep 1999, Ivan Suchy wrote:

>Na pokusnom stroji je NE2000 compat. presny typ zatial neviem :-(.
>Tam, kde to pojde, ked sa mi to bude pacit :-) je3Com 3c905B 10 Mb Combo,
>teda ta ktoru spominate. Podla skusenosti v RH bezproblemova
>karta :-) No flame.

>Je tam, ale iba 33600. To obycajne staci :-).
>
>Zmenil som IRQ=3 a adresu na 0x300. Detekoval ju spravne, ale teraz su tam zase
>nejake
>konflikty kvoli tej adrese. NO, idem sa s tym hrat, zatial dakujem. :-))

	Mel jsem stejne problemy s NE2000. 0x300, 0x280, moc jsem s
tim nestravil (nutne jsem to nepotreboval), ale nezadarilo se. Bud to
nenasel, nebo nasel a pak se to kousalo pri bootu, hral jsme si chvili
s configem, nic.

	Kdyztak dej prosim vedet, dik.

	H.

--
Jan PECHANEC (mailto:pechy at hp735.cvut.cz)
Computing Center CTU (Zikova 4, Praha 6, 166 35, Czech Republic)