FreeBSD - ftp instalacia.

Ivan Suchy linux at pobox.sk
Wed Sep 8 11:12:18 CEST 1999

Martin Machacek wrote:

> A jakapak je v tom stroji sitova karta?

Na pokusnom stroji je NE2000 compat. presny typ zatial neviem :-(.
Tam, kde to pojde, ked sa mi to bude pacit :-) je3Com 3c905B 10 Mb Combo,
teda ta ktoru spominate. Podla skusenosti v RH bezproblemova
karta :-) No flame.

> No, to ze je sit pripojena pres winroute, jeste neznamena, ze je pripojena
> pevnou linkou ... :-)

Je tam, ale iba 33600. To obycajne staci :-).

Zmenil som IRQ=3 a adresu na 0x300. Detekoval ju spravne, ale teraz su tam zase
nejake
konflikty kvoli tej adrese. NO, idem sa s tym hrat, zatial dakujem. :-))

Ivan