OT: CD FreeBSD

Martin Lizner lizner at komix.cz
Wed Sep 8 11:13:01 CEST 1999

hello,

tim "to ale umeji i linuxy" jsem jen chtel byt spravedlivy - poprve jsem
na to prisel a pouzil na bsd, ale je spravedlive rici, ze to umi i linux.
oba systemy jsou cool a oba se navzajem posiluji - akorat se o bsd
nespravedlive vi mene. psal jsem ted clanek - ktery by tomu mel trochu
pomoct - ale fakt jsem neprisel na seriozni duvod proc tomu tak je - asi
ma linux lepsi marketing ;-).

 Martin Lizner +420-2-7911637
 Konstantinova 1472 Praha 4 CR
  - be different : conform -