OT: CD FreeBSD

Tomas TPS Ulej tomas at ulej.sk
Wed Sep 8 07:56:12 CEST 1999

> instalovalo - jakmile se aplikace sosne, hned se rozbali a je pouzitelna
> ;-). to ale umeji i linuxy.

Vzdy sa mi pacilo hodnotenie typu, to vedia aj freebsd a dokonca aj windowsy
:). Ked hodnotim system tak nehodnotim crty, ktore TIEZ vie ale to v com je
lepsi :) A nemyslim teraz charakteristiky ako su krajsie logo, lacnejsia
cena za cdrom distribuciu... ide mi skor o schopnost emulacii, o security
moznosti tcp stacku, administraciu packages. Ked to cele zhodnotim vyjde mi,
ze FreeBSD nie je najlepsi system ale je urcite lepsi ako... :))))

... a tak ma sef presvedcil, ze potrebujem Word 97 aby som si mohol
dopisovat s nasim generalnym a k tomu excel aby som si vedel pozriet
provizie. Na doplnenie som zhanal nieco co grabuje do mpegu... a instalol
som win98. Mail server mi ale stale bezi na FreeBSD a IP FIREWALL som zacal
robit na Linuxe :) Ale Linux sa mi nepacil lebo tam vsetko fungovalo inak
ako malo a tak som ho prerobil na FreeBSD. Historia mojich experiences s
UN*Xom bola v historickom poradi SCO (bleh), Linux (po 3 mesiacoch som to
vzdal) a FreeBSD r2.1.7. Odvtedy som verny FreeBSD...

V sucastnosti bezim na firme 6x FreeBSD r4
                                           2x FreeBSD r3.2
                                           3x FreeBSD <r3 (r.2.2.6-8)
a jeden shitny NT Server kvoli ASP Webom :)

Basnik chcel naznacit, ze aj Linuxy maju svoje klady a zapory. Pacia sa mi
RPM a nemam rad depencies v portoch ') Mam rad ctrl-alt-backspace ale paci
sa mi aj pisat vo winblow$ox dopis zvlast ked funguje OLE...

--
Tomas TPS Ulej
Network Administrator