applixware 4.4.2

Ladislav Kostal kostal at pefstud.uniag.sk
Sat Aug 28 14:20:03 CEST 1999

Zdravim,

Pouziva tu niekto %SUBJ% s uplne funkcnou diakritikou a tlacenim?
Celkom sa mi pozdava, len potrebujem zistit, ci sa v tom da nejako
rozchodit pisanie, zobrazovanie a tlacenie znakov s diakritikou.
Riesenie, ktore mi fungovalo v ostatnych aplikaciach mi tu nefunguje. Teda
dlhe samohlasky, "o" s vokanom a prehlasovane "a" ide, ale spoluhlasky
s makcenmi nie. Takisto mrtva klavesa funguje, ale opat iba pre samohlasky.
Vzhladom na to, ze to dokaze pouzivat TrueType fonty, ma celkom dobre
importove filtre a nie je to drahe, velmi by sa mi zislo vyriesit uvedeny
problem, aby sa konecne u nas mohlo pouzivat FreeBSD ako alternativa
k Win. so vsetkymi potrebnymi aplikaciami.

Ozaj, neviete, ako to vyzera s nativnym portom Applixware pre FreeBSD? Na
www.cdrom.com je zmienka o novembri, ma niekto blizsie informacie zo
zakulisa?
					Vdaka za odpovede

						Ladislav Kostal