karta seriovych portu

Dan Lukes DAN at seno.fio.cz
Wed Sep 1 17:03:49 CEST 1999

On 27 Aug 99 at 11:22, Vladimir Bis wrote:

> Potreboval bych rozsirit konfiguraci serveru o dalsi seriove porty. Podle
> mych zkusenosti jsou pouzitelne karty Turbo Serial I/O (Made in Taiwan) s
> typovym znacenim TC200 nebo TC210, ktere jeste nedavno nabizel Euroshop.
> Nevite, kde se daji koupit? Existuje nejaka dostupna nahrada?

    ... a pokud se nejednalo o dvouportove karty (viz predcchozi prispevky)
tak nedavno jsem nejakou multiport kartu koupil u Coprosysu Chrudim.
Nepamatuju si sice vubec typ, ale funguje - tak snad budou vedet, co
prodavaji a nemaji jich vic ...

                                                    Dan

Dan Lukes            tel: +420 2 24102474, fax: +420 2 24102301
root, postmaster (and *master) of FIONet, webmaster of KolejNET
Administrator   of    www.antispam.cz's    spammer    blacklist
AKA: dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz