Cestina

billik at pefstud.uniag.sk billik at pefstud.uniag.sk
Mon Aug 30 11:53:58 CEST 1999

On Mon, 30 Aug 1999, Cejka Rudolf wrote:

> xmodmap je take reseni. Nastesti ale lze prepinani mezi ceskou/anglickou
> klavesnici vyresit stiskem klaves (jak trvale, tak docasne jen po dobu
> stisku) na urovni X (presneji XFree, protoze napriklad u Sun X mi toto
> funguje jen napul) a proto takoveto veci by snad ani WM resit nemel.

Mozno by bolo dobre, keby si WM zistil od X ake klavesnice ma k dispozicii
a potom by ich mohol prepinat (To je uz vec WM aku ikonu, alebo sposob
si na to najde:)). Ale urcite by sa v tom priamo nemali hrabat vsetci
(ako applixware, staroffice a podobne "velke" baliky)

Ale u nich je to zase problem s fontami:-)

==> Mne z toho vychadza jedine: ISO-1 programatori vobec nerataju s inym
kodovanim ako ich materskym kodovanim.
                                                                    steve.
  http://sun.uniag.sk/~billik                   mailto:billik at sun.uniag.sk
         Perl_SQL_LaTeX_HTTP_HTML_PHP_CGI_Gimp_Joe_Bash_X11_Java_C