neocakavane rebooty

Jan Satko satko at quanto.uniag.sk
Fri Aug 13 11:25:51 CEST 1999

> Je to mozne. Kontroloval som casy, ked doslo k rebootu. Aplikacia,
> ktora by teoreticky mohla najviac zatazit system a mohla by byt
> problemova (t.j. obsahovat bug a pod.) je Apache/PHP3 nad PostgreSQL
> serverom. V tom case nebola vybavovana ziadna poziadavka na HTTP.

Raz sa mi cez PHP pustil find a zozralo to dost z procesora.
Mozno ze v tom PHP nie co je. Ale nemusi.
Existuje nejaky demon co kontroluje system (watchdog ?). Niekde som cital
ze tusim dokaze (ak je nastaveny) resetnut comp pri nejakom zatazeni alebo
stave diskov. A mozno fantazirujem :-)

> Ako posledny proces pred rebootom prebehlo podla logu toto:

Nepusta sa ti nieco v crontabe ?

> Reboot bol o 20:31, ale zaznam pre atrun o 20:30 sa do logu uz
> nezapisal. Moze to mat nejaky vyznam?

Clovek nikdy nevie. Vedel by keby bol stroj :-)

S pozdravom

--
                            /\/'^'\/\
                            \( O O )/

     Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
      Administrator      (   )    Oooo.       satko at uniag.sk
                                  (_/