neocakavane rebooty

Tomas TPS Ulej tps at ti.sk
Sat Aug 14 10:30:21 CEST 1999

> Nepusta sa ti nieco v crontabe ?

Pre tu srandu skus si v /etc/crontab zaremovat atrun spustanie ci reboot
bude pokracovat. Prave som si totiz skompiloval FreeBSD r4.0-current (z
piatku) s softupdates. A bum reboot absolutne spontanny. Posledny zaznam v
crone je... atrun :) Tak som vypol softupdates.... a bum reboot. Tak som
remol atrun a... nic, server bezi :)

Pracuje sa na analyze problemu ale zatial nic nove...

--
Tomas 'TPS' Ulej
tps at sk.FreeBSD.ORG, tu36-ripe