neocakavane rebooty

Slavo Uhrin slavo at nt.cenezu.sk
Fri Aug 13 10:44:43 CEST 1999

Peter Ciger wrote:

> Z toho je podla mna nemozne, aby to skoncilo pri zavade na HW bez
> jedinej hlasky..skor sa priklanam k nazoru, ze problem bude v
> procesoch....lepsie povedane, nieco si tam robi co xce....

Je to mozne. Kontroloval som casy, ked doslo k rebootu. Aplikacia,
ktora by teoreticky mohla najviac zatazit system a mohla by byt
problemova (t.j. obsahovat bug a pod.) je Apache/PHP3 nad PostgreSQL
serverom. V tom case nebola vybavovana ziadna poziadavka na HTTP.

Ako posledny proces pred rebootom prebehlo podla logu toto:

> Aug 12 20:25:00 cenezu CRON[469]: (root) CMD (/usr/libexec/atrun)

Reboot bol o 20:31, ale zaznam pre atrun o 20:30 sa do logu uz
nezapisal. Moze to mat nejaky vyznam?

Slavo