neocakavane rebooty

Peter Ciger peter at gymmt.sk
Fri Aug 13 10:23:19 CEST 1999

TAk TEDA...kua

 Prestante sa dohadovat ci sa xcete ukazovat alebo radit a budte trocha
tolerantny..sak tie maily sa nedaju citat...

Kazda rada sa ceni..aj ked su trocha odveci aspon bola snaha pomoct..takze
viac tolerantnosti a trpezlivosti..!!!

Co sa tyka este rebootov, tak tam padla niekde hlaska o moznych problemoch
procesora a tak..

Nemam moc skusenosti takto detailne so systemom, ale ked ja som mal podobne
problemi s rebootmi, tak sa system ozval hlaskou FATAL TRAP #num. a dalej
nasledoval HEXa vypis ukazujuci na problemi v kernely..(dalej mi pomohol
TPS....debagol to a vraj to ukazovalo na problem v pamati...bolo to skoro
tak,..problem s L2 cache..ktoru som musel vypnut a islo to uz OK..

Z toho je podla mna nemozne, aby to skoncilo pri zavade na HW bez jedinej
hlasky..skor sa priklanam k nazoru, ze problem bude v procesoch....lepsie
povedane, nieco si tam robi co xce....

..tot moj nazor..moc nepisem tak to berte ako nazor "tvora", ktory sa skor
pozera a uci na inych chybach...

Kyle

                  Peter 'Kyle' Ciger

  System Administrator
Address: Gymnazium Viliama Pauliniho-Totha
          Phone: +421 842 331 92
          E-mail: peter at gymmt.sk (root at gymmt.sk)
        Intec a.s.
         Phone: +421 842 220 061